2performant

duminică, 29 martie 2015

Salata italiana cu sfecla rosie si portocale



Ingrediente:
1 buc Sfecla rosie
1 linguri Otet balsamic sau otet de vin
2 catei Usturoi
1 legatura Patrunjel verde
1/2 Portocala
2 linguri Ulei de masline
 1 lingurite Sare, piper
puneti dupa gust
Mod de preparare:
Sfecla o fierbeti in apa, sau la microunde, sau o coaceti la cuptor. Lasati sa se raceasca, o curatati si taiati cubulete.
Verdeata se toaca marunt, usturoiul se piseaza – se adauga ambele la sfecla.
Stoarceti sucul din jumatate de portocala.Pregatim dressing-ul pt salata – amestecati otetul, sucul de portocale si uleiul de masline.
Adaugati dressing-ul la salata, potriviti de sare si piper, amestecati bine.
Eu am servit salata pe frunze de salate si verdeata, plus am folosit cealalta jumatate de portocala – am curatat-o, decojit-o bine si am ornat salata cu ea.
Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu