2performant

luni, 23 martie 2015

Budinca de pulpe dezosate,carnati si branza topita Delaco

656x440_budinca-de-pulpe-dezosatecarnati-si-branza-topita-delaco-367762
Budinca de pulpe dezosate,carnati si branza topita Delaco
INGREDIENTE
500 gr pulpe dezosate
1,5 carnati nemtesti
150 gr branza topita delaco
150 gr sunca toast
3 oua
150 gr smantana 20%
1 ardei kapia rosu
rosii chery
1 lg de faina
sare
piper
oregano
MOD DE PREPARARE RETETA Budinca de pulpe dezosate,carnati si branza topita Delaco:
Pulpele dezosate si carnatul le-am taiat bucati potrivite si intr-o tigaie in care am adaugat o lingura de ulei le-am rumenit putin.Peste am adaugat si sunca si am lasat-o sa se caleasca putin.
Intr-o forma de yena am pus compozitia din tigaie,branza topita taiata bucatele,ardeiul kapia si rosile taiate felii si am dat la cuptor 10 minute.Intre timp smantana am batut-o cu ouale si lg de faina,am adaugat condimentele si am turnat compozitia dupa 10 minute peste forma din cuptor si am lasat inca 10 minute pana s-a rumenit putin.Pofta buna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu